GeOoRGe
أهلا بجميع أعضاء وزوار المنتدى الرسمي للنجم جورج
GeOoRGe
أهلا بجميع أعضاء وزوار المنتدى الرسمي للنجم جورج
GeOoRGe
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تامر حسني حصري

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 115

تامر حسني حصري Empty
مُساهمةموضوع: تامر حسني حصري   تامر حسني حصري Icon_minitime1الخميس أكتوبر 07, 2010 3:04 pm

أُقسم بالله أنا فرحان جدا من قلبي عشان باتكلم معاكم، وشايف مجهودكم وتعبكم اللي بذلتوه علشاني، باشكركم أوي على اهتمامكم بالتصويت".

أنا بتابع الموقع لحظة بلحظة، وإن شاء الله إذا ربنا أراد إني أكسب هيكون الفضل بعد ربنا ليكم.. وأنتم عارفين إن أنا عمري ما نسيت إن أنتم السبب في نجاحي واستمراري وباحلف بربنا أنا دايما عينيه بتبكي لما باشوف الكلام اللي بتكتبوه عني أو الجوابات اللي بتبعتوها لي أو الكلام اللي على شات مزيكا، ربنا يحميكم ويحفظكم ويفرّح أهاليكم بيكم، وعايزين وقتنا اللي بنقضيه على النت يبقى مفيد ما يبقاش مجرد شات وبس".

عايزين نعمل حاجة مفيدة لينا ولبلدنا، ونبقى فخورين إن إحنا أكبر رابطة في الشرق الأوسط، وانتظروا مني فيديو حصري قريباً وربنا يخليكم ليّ يا أخواتي وكل حاجة في حياتي".

هكذا بدأ المطرب تامر حسني حديثه إلى أعضاء رابطته التي قام بزيارتها مؤخرا وذلك لمتابعة الاستفتاء حيث ينافس تامر على ثلاث جوائز هي: أفضل مطرب إفريقي best african male act ، وأفضل مطرب في شمال إفريقيا best artist northern africa ، وظهر فيهما اسم المطرب الكبير عمرو دياب كمنافس له فيهما، وجائزة فنان العام في إفريقيا african artist of the year، وبدأ التصويت في السادس من سبتمبر الماضي لينتهي في العاشر من أكتوبر الجاري
https://georgestar.yoo7.com

تامر حسني حصري
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصري حصري حصري اجدد صور جورج مع صديقه
» حصري صورة جديدة لجورج
» عالية جديد جورج حصري مقطع